لوگو کینوفیت

20 میان‌وعده رژیمی و خوشمزه با شیر

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه
20 میان‌وعده رژیمی و خوشمزه با شیر

مصرف میان‌وعده‌های مغذی و سالم در رژیم غذایی یک عامل مهم در حفظ سبک زندگی سالم است. برای داشتن یک میان‌وعده سالم، شیر و فرآورده‌های شیری به عنوان یک ماده اولیه ساده و خوشمزه، می‌تواند کاربرد زیادی داشته باشد. شیر و فراورده‌های دارای پروتئین زیادی هستند و گزینه خوبی برای درست کردن یک میان‌وعده مقوی و سالم است.

 اگر شما هم به دنبال میان‌وعده‌های متفاوت، متنوع و خوشمزه هستید، ما در این مقاله به معرفی 20 میان‌وعده رژیمی با شیر و فرآورده‌های آن پرداختیم. پس تا انتهای مقاله با همراه باشید و از این میان‌وعده‌های خوشمزه لذت ببرید. 

میان‌وعده‌های رژیمی با شیر و لبنیات

1. ترکیب ماست یونانی با انواع توت‌ها: ماست یونانی را با انواع توت‌های تازه مانند توت سفید و قرمز، شاه‌توت، توت‌فرنگی، زغال‌اخته یا تمشک ترکیب کرده و به عنوان میان‌وعده مصرف کنید.

2. اسموتی شیرموز: یک موز رسیده را با شیر کم‌چرب و کمی دارچین در مخلوط کن بریزید و یه اسموتی مغذی و پر از پروتئین و فیبر درست کنید.

3. پنیر و آناناس: می‌توانید پنیر دلمه بسته یا اصطلاحاً پنیر کاتج را با آناناس خرد شده ترکیب کنید تا یک میان‌وعده شیرین و پر از پروتئین تهیه کنید.

4. پودینگ چیا و شیر شکلاتی: دانه‌های چیا، پودر کاکائو و شیر را مخلوط کنید. بگذارید در یخچال بماند تا غلیظ و سفت شود تا به پودینگ تبدیل شود.

5. دیپ سبزیجات و شیر: از سبزیجات برش خورده؛ مانند هویج، کرفس، یا فلفل‌دلمه‌ای همراه با شیر کم‌چرب دیپ رنچ یا ماست درست کنید و لذت ببرید.

6. شیر بادام و بلغور جو دوسر: شیر بادام، جو دوسر، کره آجیل و شیرین‌کننده دلخواه را با هم مخلوط کنید. آن‌ها را به شکل گلوله‌های توپی کوچک درآورید و در یخچال قرار دهید تا سفت شوند. (به جای شیر بادام ‌می‌توانید از شیر دلخواه استفاده نمایید). 

7. شیک پروتئین: شیر کم‌چرب، پودر پروتئین، یک موز رسیده و مقداری اسفناج را ترکیب کنید و به‌عنوان یک میان‌وعده سالم و مغذی نوش‌جان کنید.

20 میان وعده خوشمزه با شیر

8. توت‌فرنگی پر شده با پنیر ریکوتا: توت‌فرنگی‌های تازه را با یک قاشق پنیر ریکوتا پر کنید و به عنوان یک میان‌وعده جذاب نوش‌جان کنید. 

9. پودینگ چیا: دانه چیا، شیر و یک شیرین‌کننده طبیعی مانند عسل را در یک شیشه ریخته و ترکیب کنید. بگذارید یک شب در یخچال بماند و روز بعد مصرف کنید.

10. نان تست سبوس‌دار با پنیر ریکوتا: یک‌تکه نان سبوس‌دار را برشته کنید و آن را با پنیر ریکوتا آغشته کنید. برای شیرینی بیشتر، می‌توانید مقدار کمی عسل اضافه کنید.

11. ماست و گرانولا: ماست کم‌چرب، انواع توت‌های موردعلاقه‌تان و کمی گرانولا در یک لیوان بریزید تا یک میان‌وعده لذت‌بخش و ترد داشته باشید.

12. بستنی، موز و شیر شکلاتی: موز یخ‌زده را با شیر و شکلات مخلوط کنید تا کرمی شود، سپس برای چند ساعت در فریزر قرار دهید تا یک بستنی خوش‌طعم داشته باشید.

13. غلات و شیر: غلات پر فیبر و کم قند مانند دانه کینوا یا پرک کینوا را انتخاب کنید و از آن با یک وعده شیر کم‌چرب ترکیب کنید؛ دانه کینوا دارای خواص فوق العاده زیادی است، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن به صفحه خواص کینوا مراجعه کنید.

14. پنیر کبابی و گوجه‌فرنگی: مکعب‌های جایگزین پنیر کم‌چرب و گوجه‌فرنگی گیلاسی را کباب کنید و به‌عنوان یک میان‌وعده ساده و غنی از پروتئین مصرف کنید.

15. اسموتی شیر ماچا: شیر کم‌چرب، یک قاشق‌چای‌خوری پودر ماچا، یک موز رسیده و کمی عسل را با هم ترکیب کنید تا یک نوشیدنی تازه و سرشار از آنتی‌اکسیدان داشته باشید.

16. انگور منجمد آغشته با ماست: انگورهای تازه را در ماست یونانی آغشته کنید، سپس آنها را فریز کنید تا ماست سفت شود و یک میان‌وعده تازه داشته باشید.

17. کیک برنج با ریکوتا شیر و انواع توت‌ها: پنیر ریکوتا شیر را روی کیک برنجی بمالید و روی آن را با انواع توت‌های موردعلاقه خود ترکیب کنید.

مصرف میان وعده های مغذی حاوی کینوا چه مزایایی دارد؟

18. شیر انبه: انبه رسیده، شیر کم‌چرب، کمی آب لیموترش و کمی هل را برای مخلوط کنید و یک میان‌وعده گرمسیری و سالم درست کنید.

19. اسموتی آووکادو و شیر: آووکادو رسیده، شیر کم‌چرب، کمی آب لیموترش و یک قاشق عسل را با هم ترکیب کنید و یک میان‌وعده لذیذ داشته باشید.

20. برش‌های سیب، شیر و دارچین: برش‌های سیب را در شیر کم‌چرب آغشته کنید، سپس روی آن‌ها را کمی دارچین بپاشید تا یک میان‌وعده خوشمزه و سرشار از کلسیم داشته باشید.

به یاد داشته باشید که مقدار و مواد تشکیل‌دهنده را باتوجه‌به ترجیحات و نیازهای غذایی خودتنظیم کنید و از این میان‌وعده‌های رژیمی  بر پایه شیر لذت ببرید.

گنجاندن تنقلات رژیمی در برنامه غذایی روزانه خود باعث می‌شود حس بهتری در روز داشته باشید و سلامت خود را هدف قرار دهید. با استفاده از شیر به‌عنوان یک ماده اصلی، می‌توانید بسیاری میان‌وعده‌ خوشمزه و مغذی درست کنید که رژیم غذایی شما را حفظ کنند. این 20 میان‌وعده رژیمی همراه با شیر، تعادلی از پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی را ارائه می‌دهند و برای کسانی که به دنبال گزینه‌های سالم و خوش‌طعم هستند، گزینه‌های ایده‌آلی هستند؛ بنابراین، این ایده‌ها را برای میان وعده امتحان کنید و از طعم آن‌ها لذت ببرید.

استفاده از دانه کینوا در میان وعده‌ها کمک بزرگی به تامین مواد معدنی بدن میکند و همچنین سالم است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دانه گیاهی و خرید آن به صفحه خرید کینوا مراجعه کنید.

در این مقاله 20 میان وعده خوشمزه و سالم که می توانید با شیر درست کنید را به شما معرفی نمودیم؛ با این لیست شما می توانید به میان وعده‌های خود تنوع ببخشید و از مصرف هر یک از آنها کلی لذت ببرید🌸

درمان پوکی استخوان

بهترین تغذیه برای درمان پوکی استخوان

فیبر غذایی، بهترین ماده برای سلامتی شما

پروتئین، نیاز ضروری بدن – عواقب کمبود آن

مضررات نان جو

مضرات نان جو- تمامی آنچیزی که باید درباره نان جو بدانید!

10 تفاوت دانه کینوا با برنج!

10 تفاوت دانه کینوا با برنج!

کینوفیت در نمایشگاه

حضور کینوفیت در نمایشگاه زندگی سالم

نقش بی نظیر میان‌وعده در رژیم غذایی کاهش وزن

نقش بی نظیر میان‌وعده در رژیم غذایی کاهش وزن

پخت سالم ترین غذا با کینوا

رژیم غذایی در درمان کم کاری تیروئید

تاثیر رژیم غذایی در درمان کم کاری تیروئید

6 اهمیت میان وعده در رژیم غذایی

6 اهمیت میان وعده در رژیم غذایی

بررسی 5 مورد از تأثیر کینوا بر کبد چرب

بررسی 5 مورد از تأثیر کینوا بر کبد چرب

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *