لوگو کینوفیت

کمپین ولنتاین کینوفیت

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

روز 14 فوریه به نام روز عشق یا روز ولنتاین نام‌گذاری شده است. ولنتاین در سراسر جهان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. در این روز، عاشقان تلاش می‌کنند تا به هر نحوی میزان عشق و علاقه خود را به معشوق نشان دهند و با دادن هدیه‌هایی کوچک، گفتن جملات عاشقانه، در آغوش یکدیگر، وقت گذراندن با یکدیگر، لحظات شیرینی را سپری کنند.

روز ولنتاین فرصتی است برای دوست داشتن و دوست داشته شدن، فرصتی است برای یادآوری این که، عشق بهانه‌ای است برای روح بخشیدن به زندگی. روز عشق، به ما یادآوری می‌کند که به دور از هرج و مرج شلوغیهای زندگی باید به روابط خود توجه کنیم و ارزش زیادی برای آن قائل باشیم.  . این روز نه تنها به معنای عشق زوج‌هاست، بلکه یک فرصت است برای ابراز دوستی و ارتباطات صمیمی با تمام عزیزان و دوستان عزیز.

تاریخچه ولنتاین

تاریخچه ولنتاین به دوران امپراتوری روم بر میگردد که یک کشیش مسیحی به نام ولنتین که در دوران امپراتوری روم در قرن سوم میلادی زندگی می‌گرده است. اما داستان‌های مختلفی از زندگی او وجود دارد.

یکی از داستان‌های معروف، این است که ولنتین به طور مخفیانه زوج‌های جوان را زن و شوهر اعلام می‌کرده است. زیرا امپراتوری روم تصمیم به ممنوعیت ازدواج جوانان برای استخراج سربازان از طبقه جوان جامعه گرفته بود. ولنتین این امر را امری ناعادلانه و غیر انسانی می‌دانست و به طور رازآلود ازدواج میان جوانان را ادامه داد. این عمل بزرگوارانه او نه تنها باعث شادی آن زوج‌ها شد، بلکه او را به عنوان نمادی از عشق و دوستی محبوب کرد.

ولنتین در نهایت به دستور امپراطور کلودیوس دوم دستگیر و زندانی شد و در آنجا به قتل رسید. قبل از اعدامش، به یک زندگی عاشقانه آخرین نامه‌های خود را به یکی از زندانیان که دختر کشیش بود نوشته و او را به عنوان “از تویی ولنتین شما” امضا کرده است. این نامه‌ها به نوعی نقطه پایانی برای اسطوره عشق ولنتاین شد.

در قرون وسطی، جشن ولنتاین به نوعی به جشنی برای افراد عاشق تبدیل شد و در طول زمان به یک جشن جهانی از عشق و دوستی تبدیل شد که هر سال در ۱۴ فوریه جشن گرفته می‌شود.

کینوفیت  و روز ولنتاین

دور تا دور دنیا، مردم عاشق می‌شن. برای عشق آواز می خونن، می‌رقصن، درباره‌اش شعر می‌گن و داستان می‌نویسن. دور تا دور دنیا برای عشق می‌جنگن، تلاش می‌کنن تا بتونن با عشق زندگی کنن. عشق بخشی جدا نشدنی از زندگی ما و شیرینی لحظه‌هامونه. برای همین ما تصمیم گرفتیم که تو این روز هدیه‌ای شیرین و سالم بهتون تقدیم کنیم تا در این شادی با شما شریک باشیم.

مجموعه کینوفیت به مناسبت روز عشق یا ولنتاین کمپین ویژه‌ای برای زوج‌های عاشق و با شعار “سلامتی عشقون” تدارک دید. هدف از برگزاری این کمپین، قدردانی از عشق زوج‌های جوان و مسنی بود که به مناسبت چنین روزی وقت خود را با یکدیگر میگذرانند و برای یکدیگر ارزش قائل هستند. به همین دلیل کینوفیت هدایای ویژه‌ای که شامل محصولات کینوفیت بود را در کافه‌های سراسر شهر تهران به زوج‌ها  هدیه داد سهم کوچکی در زیباتر کردن لحظاتشان داشته باشد.

اما کینوا چیست؟ برای آگاهی با این دانه پرخاصیت کلیک کنید.

همچنین مجموعه کینوفیت با ارئه محصولات سلامت محور بر پایه کینوا تصمیم به برگزاری مسابقه‌ای با هدایای جذاب در پیچ اینستاگرام خود کرده است تا بهانه ای باشد برای خوشحالی شما عزیزان.

شرکت در قرعه کشی کینوفیت

کافه و رستوران ‌هایی که ما را در برگزاری این کمپین بزرگ همراهی کردند به شرح زیر است:

براتون لحظه‌هایی پر از عشق با تنی سالم آرزو داریم.

کینوفیت در نمایشگاه

حضور کینوفیت در نمایشگاه زندگی سالم

20 میان‌وعده رژیمی و خوشمزه با شیر

20 میان‌وعده رژیمی و خوشمزه با شیر

طرز تهیه سوپ کینوا

طرز تهیه سوپ کینوا، خوشمزه، مقوی و سالم

نکاتی مهم درباره مضرات چیپس که نمی‌دانستید!

نکاتی مهم درباره مضرات چیپس که نمی‌دانستید!

فرنی کینوا

طرز تهیه فرنی کینوا

دستور پخت آسان فلافل کینوا

دستور پخت آسان فلافل کینوا

نمایشگاه بین الملیی ارگانیک

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ارگانیک با حضور برند کینوفیت

کینوفیت در کوروش مال تهران

حضور کینوفیت در کوروش مال تهران به مناسبت شب یلدا

چگونه تلخی کینوا را از بین ببریم؟

چگونه تلخی کینوا را از بین ببریم؟

بررسی 5 مورد از تأثیر کینوا بر کبد چرب

بررسی 5 مورد از تأثیر کینوا بر کبد چرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *